Blogger Template by Blogcrowds.

တဖက္သတ္အခ်စ္...

ေမာင္…

> အဲဒီေန႔က က်မဘဝအတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ေလးေပါ့..... က်မ အခ်စ္ကို
ရွာေဖြေတြ႕ရွိတဲ့ေန႔လို႔ ေျပာရင္မမွားဘူးေပါ့.....မွတ္မိပါေသးတယ္။ စိုင္းစိုင္းသီခ်င္းထဲကလို အဲဒီေန႔က မိုးမရြာဘူး...

> သူ က်မတို႔ ေက်ာင္းကို စေျပာင္းလာတဲ့ေန႔ေလးေပါ့.....အဲဒီေန႔က သူအက်ၤီ
အျဖဴေလးကို ဝတ္ထားတာေလးက ႏိုင္းႏိုင္းတို႔ သန္႔သလို ေခ်ာသလို သူက
သန္႔သန္႔ေခ်ာေခ်ာေလးနဲ႔ ဒီရင္ဘတ္ႀကီးကို စြဲေဆာင္သြားတာေပါ့။

> က်မနဲ႔က ေမဂ်ာပါတူတာဆိုေတာ့ တက္ရတဲ့ အခန္းခ်င္းလည္းတူတယ္။ က်မေလ ဆရာေတြ
စာသင္ခ်ိန္မွာေတာင္ သူ႔ကို ေငးၾကည့္ရင္း ရင္ထဲတိုးတိုးခ်စ္လာရသူပါ....

> သူကေတာ့ က်မကိုရွိတယ္လို႔ေတာင္မထင္ဘူး။ က်မကိုမွ မဟုတ္ပါဘူး။
ဘယ္မိန္းကေလး ကိုမွ ရွိတယ္လို႔ မထင္တာ။ က်မလည္း ဒါေလးကိုပဲ ခ်စ္ေနရတာ။

> သူ႔ကိုေလ... တျခားေမဂ်ာက ေကာင္မေလးေတြကေတာင္ လာလာေၾကာင္ၾကေသးတယ္။
ေျမြေျမြခ်င္းဆိုေတာ့ ေျချမင္တာေပါ့။ သူတို႔ကလည္း က်မရင္ထဲက ေမာင္ရဲ႕အခ်စ္ကို လိုခ်င္ေနၾကတာေလ... က်မ မသိဘူးမ်ား ထင္ေနၾကလား။

> က်မလက္ဦးမွကိုျဖစ္မွာေပါ့။ က်မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ။ အင္း... ေရလာေျမာင္းေပးရမွာ ေပါ့။ မိန္းကေလးတန္မဲ့ သူ႔ကိုေရလာေျမာင္းေပးလုပ္မိပါတယ္။ ေန႔ခင္းဘက္ဆို သူထိုင္တဲ့ ကင္န္တင္းရဲ႕ သူ႔အေရွ႕စားပြဲဝိုင္းမွာထိုင္၊ သူ႔မ်က္နွာေလးကို ေငးၾကည့္။ ဒါက်မေန႔စဥ္လုပ္ေနက် လုပ္ငန္းစဥ္ေလးေပမယ့္ သူကေတာ့ သတိထားမိပံုကို မေပၚပါဘူး။

> ဒီလိုနဲ႔ စာသင္ႏွစ္ တစ္ႏွစ္ကုန္ခါနီးေတာ့မယ္။ အေျခအေနက တိုးတက္လာမႈကို မရွိဘူး။

> က်မခ်စ္ရတဲ့ ေမာင္ေရ..... ေမာင့္မွာ ခ်စ္တတ္တဲ့ ႏွလံုးသားေကာရွိရဲ႕လား။ ေမာင္.. မိန္းကေလး ဘဝကိုေရာ အားမနာေတာ့ဘူးလား။ ေမာင့္ကိုခ်စ္တယ္ ေမာင္ရယ္။

> ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ရယ္... ေမာင့္ရဲ႕အခ်စ္ကို က်မရမွ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ဒီေန႔ေက်ာင္းတက္ရမွာ ေနာက္ဆံုးေန႔ေလ။ ဒီေန႔ေက်ာင္းတက္ၿပီးသြားရင္ ေနာက္ရက္ေတြစာေမးပြဲေျဖဖို႕ပဲက်န္ေတာ့တယ္။ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ဆိုေတာ့ ေမာင့္မ်က္ႏွာေလးကို ေတြ႕ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ေမာင့္အခ်စ္ကို က်မရမွျဖစ္ေတာ့မယ္။

> ေမာင္ဖြင့္မေျပာရင္ က်မေမာင့္ ကို ခ်စ္ပါတယ္လို႔ မိန္းကေလးတန္မယ့္လာေျပာေတာ့မယ္ ေမာင္ေရ......

> ရည္မွန္းခ်က္ကို အေကာင္အထည္ေဖၚဖို႔ ေမာင္ လာတတ္တဲ့ လမ္းကေလးကေန ေမာင့္ကို က်မေစာင့္ေနလိုက္တယ္… ဒီေန႔မွ ေမာင္ရယ္.. ေနာက္က်လိုက္တာ.....လာပါေတာ့....

> ေဟာ... ဟိုမွာ... ေမာင္လာေနၿပီ... အရင္က ေမာင္လာရင္ ေဘးမွာ အေဖၚတေယာက္ပါေနၾက။ အခု ကံၾကမၼာက ကိုယ့္ဘက္ကို လိုက္ေနလို႔လားမသိ။ ေမာင္တေယာက္တည္း။

> ေမာင္ေရ.... ေမာင့္ကို ခ်စ္တယ္...က်မဘယ္လို ဖြင့္ေျပာရမွာလဲ၊ က်မ တခုခုျဖစ္ေနဟန္ေဆာင္လိုက္တယ္။

> "ဟိတ္... တို႔ကို တခုကူညီပါလား"

> ေမာင္.. လွည့္ၾကည့္တယ္။ က်မႏွလံုးသားေတြ အရည္ေတြေပ်ာ္ကုန္ပါၿပီ ေမာင္ရယ္... ဒါေပမယ့္ ေမာင္က ဒီအတိုင္းပဲ လွည့္ထြက္သြြားတယ္။ ေမာင္ရယ္... ရက္စက္လိုက္တာ....၊၊

> ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင့္ကို က်မခ်စ္ေနေၾကာင္း ေမာင္သိေအာင္ ဖြင့္ေျပာရမယ္။

> "ေမာင္"

> အရဲစြန္႔ျပီး က်မလွမ္းေခၚလိုက္တယ္။ ေမာင္လွည့္ၾကည့္တယ္။ က်မ.. ေမာင့္ကို အျပံဳးတခု လက္ေဆာင္ေပးလိုက္တယ္။ ေမာင္... က်မကို ရက္ရက္စက္စက္ စကားတခြန္းေျပာၿပီး လွည့္ထြက္သြားတယ္။

> ေမာင္ရယ္..ရက္စက္လိုက္တာ..... ေမာင္... လုပ္ရက္တယ္။ ေမာင္.... ေမာင္... က်မကို ဒီလိုမ်ိဳး မေျပာသင့္ပါဘူး။

> "ေက်ာင္းေနာက္က်ေနရတဲ့အထဲ ဒီအေျခာက္ကတမ်ိဳး"

>ေမာင္ေျပာခဲ့တဲ့ ဒီစကားေလးကို ...................

(မရီနဲ႔ေနာ္…. ဟီးဟီး…)

စာဆို......................................
Dr.David Myo Gyi ( ရာဇဝင္ ထဲက ေစာက္တလြဲ ေမာင္ရြဲ )


ဒါေလးကိုလဲ forward mail ကေနပဲရတာပါ။ စာဆုိကေတာ့ Dr.David Myo Gyi ( ရာဇဝင္ ထဲက ေစာက္တလြဲ ေမာင္ရြဲ ) ပါတဲ့ခင္ဗ်ာ။ ေတာ္ေတာ္ေလးရီရတယ္။ အစကေတာ့ ဖတ္ရင္းနဲ႕ အဟုတ္ထင္ေနတာ။ ကိုရီးယားကားေတြ ျမန္မာမွာေခတ္စားလာေတာ့ ေကာင္မေလးေတြက ေကာင္ေလးေတြကို ရီးစားစကားစေျပာတဲ့ေခတ္ကို ေရာက္ၿပီေပါ့လို႕ တြက္လိုက္တာ။ ဖတ္ရင္းနဲ႕ အဆံုးသတ္က်ေတာ့ ရီလိုက္ရတာဗ်ာ။ ဒါေၾကာင့္ အားလံုးရီႏိုင္ေအာင္လို႕ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ ရီရင္ အသက္ရွည္တယ္ေလ။ က်န္းမာအသက္ရွည္မွ အခ်ိန္ၾကာၾကာ ခ်စ္ႏိုင္မွာေလ။ ဟုတ္တယ္ဟုတ္….

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    ဘယ္လိုၾကီးပါလိမ္႔ေနာ္..ခီြးခီြးခီြး...
    ဒီမွာလည္း အသည္းနဲ႔ပါေနာ္..အဟင္႔ဟင္႔..
    ဟားဟားဟား.......
    ဒီ႔ထက္မက ေရးႏိုင္ပါေစေနာ္...
    မိုးေသာက္(ရွမ္းေလး) said...
    အားေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္... ဒီထက္မက ေရးႏုိင္ေအာင္ႀကိဳးစားပါ့မယ္...
    Anonymous said...
    ေအာ္ တို႔တစ္ေယာက္ထဲႀကိတ္ခံစားေနရတယ္ထင္တာ
    အၿပိဳင္ေတာ့....ေတာ္ေသးတာေပါ့...တုိ႔က တို႔ခံစားခ်က္ေတြကုိ မ်ိဳသိပ္ႏိုင္ခဲ့လို႔

Post a Comment



Newer Post Older Post Home